=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: [Czuwaj] by=B3o CMS jest stopnie harcerskie?=

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pią, 1 Lut 2008, 11:11:50 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
 > To ja może powrócę do tego co proponowałem po forum w Danii. Może
dojrzeliśmy już do dyskusji o tym CZY system stopni jest nam
potrzebny, do czego służy, czy może potrzebna jest jego gruntowna
zmiana?

NAse dyskusje ograniczają się do spraw typu "jak zmienić wymaganie". A
czemu nie potrafimy zerknąć szerzej?

g00rek

Oj g00rek, g00rek, jeszcze ci mało dyskusji
przecież od razu wiadomo, że możliwe są 3 rozwiązania:

1 W dyskusji weźmie udział kilkanaście osób, każda powie swoje i temat ucichnie.
2.Dyskusja zostanie przeprowadzone na szczeblach hufców i chorągwi, a GK ogłosi, że tak jak jest, jest dobrze nic nie trzeba zmieniać.
3.W dyskusji weźmie udział kilkanaście osób, GK zrobi tak jak ty chcesz, Czesław powie, że takiej deformy w życiu nie widział i dalej będzie robił po swojemu.

Marcin Wojtczak