[Czuwaj] przyjazne panstwo

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 1 Lut 2008, 19:35:58 CET

01-02-08, Aleksander Senk <senk w post.pl> napisał(a):

> No ba! I to tak dobrze, jak nigdy! :)
>
> A czemu pytasz...? Zaskoczony mailem?
> Powiedzmy, że w taki własnie skromny sposób postanowiłem uczcic 10 lecie
> swojego członkostwa na tej liście :)

No strasznie dawno się nie odzywałeś :)
Kurcze, ja też niedługo będe miał 10 lecie. Ale pamiętam że jak
przyszedłem (też na prh) to już tu byłeś dobrze zadomowiony. I
wyobrażałem sobie ciebie jako grubego niskiego gościa z kręconymi,
długimi włosami. Zupełnie nie wiem czemu :D
O, coś jak Huey z LOST ;)
http://www.sf-radio.net/lost/charaktere/bilder/Hurley.jpg

a potem zdziwiłem się, bo nie byłeś ani niski, ani gruby, ani długowłosy :))))
Ciekawy jestem ilu tu jeszcze weteranów na liście