[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Śro, 6 Lut 2008, 09:09:02 CET

Dnia Wt Lutego 5 2008, 19:11, Andrzej Grabowski napisał(a):
>  Hej Darek!
>
> Darku , skontaktuj się ze mną w tej sprawie - proszę.
> Ja się propozycjami zmian juz kiedyś zajmowałem, ale zostały zepchnięte na
> bok
> takimi sprawami jak zmiana instrukcji działania szczepu :o)
> Obecny ( już dość stary) regulamin to porażka zupełna. Ta regulacja z 1997
> roku zepchnęła
> musztrę harcerską w stronę kolonii cywilnych.
> Pozdrawiam
>
> sierżant pchor. Andrzej  ;o))

Chętnie się włącze, wszak ta musztra to element naszej obrzędowości
ogólnopojętej.
Co do zepchnięcia to racja, a pozniej mamy "harcerze nie wydają komend
podczas uroczystości bo im nie wypada"....

mł. chor. Przemysław ;P

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO