[Czuwaj] GK - kto na etacie

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Śro, 6 Lut 2008, 11:51:27 CET

Witam,

Piotr Kowalski napisal:

> Jako, że Rafał B. a pewnie też inni członkowie GK zaglądają na listę
> często a na fourm nie wiem jak często
niestety nie tak czesto jakbym chcial - nie starcza czasu

> to chciałbym spytać tutaj. Na
> forum jest wątek o zarobkach w GK. I że wszyscy w ogóle ciężki hajs
> ciągną.
no to rewelacyjnie - a moglbys podac jakis link do tego
watku bo szukalem i nie znalazłem, a chciałbym się wreszcie
dowiedziec ile to pieniadzy mi daje ZHP

> Czy ktoś poinformowany mógłby zamieścić tutaj informację ile
> osób z zarządu jest zatrudnionych na etacie.
oczywiscie - to jest powszechnie znany fakt przeciez
deklarowany już na zjezdzie i nic się tu nie zmienilo.
Sposrod zarządu czyli właściwej GK ZHP na etacie sa:
1.skarbnik - phm Zbigniew Popowski
2.z-ca naczelnika ds. organizacji i zarzadzania
hm Krzysztof Budzinski

Etatowym pracownikiem ZHP jest tez członek GK
hm Grzegorz Wozniak, ale on nie pobiera zadnego
wynagrodzenia, ani świadczenia (np. dieta
czy umowa-zlecenie) z GK czy na poziomie
centralnym tylko z macierzystej chorągwi

Czyli 2 osoby

Ponieważ mamy również pełnomocników to od
razu napisze, ze oni również nie sa w zadnej formie
wynagradzani za prace na poziomie GK.
I dla czystosci napisze również, ze wszystkie koszty
podrozy zagranicznych (czyli przeloty samolotem
czy przejazdy samochodem) i krajowych (dojazdy
na spotkania czy imprezy o charakterze zagranicznym)
z racji pelnienia obowiązków pełnomocnika
ds. współpracy miedzynarodowej place z wlasnej kieszeni.

Jak widac z bycia w GK czy na jej poziomie wynikaja
same korzyści finansowe...

pozdrawiam
R. Bednarczyk