[Czuwaj] GK - kto na etacie

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Śro, 6 Lut 2008, 13:52:06 CET

Piotr Kowalski napisał(a):
> http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?pid=70836#p70836
(...)

We wspomnianym wątku na forum znalazłem taki oto zapis:
"(..) ile to  naczelnik zarabia ?? 10 tys?? Bo z tego co wiem  nasze
naczelnikowstwo pozera więcej niż kancelaria naszego prezydenta...."

Oczywiście, jest to nieprawda. Jednak przyznam szczerze, że ta
"propozycja" zmusiła mnie do zastanowienia, ile tak właściwie powinien
zarabiać dyrektor generalny organizacji takiej, jak nasza. Bo Naczelnik ZHP
pełni dzisiaj m.in./przede wszystkim rolę dyrektora generalnego. I w ogóle,
zakładając, że ewoluujemy powoli w kierunku: społeczni decydenci/nadzór -
zawodowi wykonawcy jakie, Waszym zdaniem, wynagrodzenie powinny otrzymywać
osoby zajmujące się bieżącym zarządzaniem organizacją? Na poziomie
centralnym, w regionach, w hufcach, w fundacjach, zakładach gospodarczych i
spółkach zależnych..

Żeby nie było wątpliwości, chodzi mi o zawodowych zarządców (wyłanianych
najlepiej w drodze otwartych konkursów), a nie o władze z wyboru, które, w
mojej opinii, powinny być społeczne.

Paweł

Wojna wampirow trwa - po ktorej jestes stronie?
Zagraj >>> http://link.interia.pl/f1cf4