=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: [Czuwaj] i my ta k dalej nie b=EAdziemy p=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Pon, 11 Lut 2008, 22:37:46 CET

jeżeli nie było by problemu, to mam prośbę o wklejenie tej propozycji na listę lub podanie linku do strony
wiem, że kiedyś to czytałem, ale całości już nie pamiętam

tomek