[Czuwaj] Problem z fakturą

Adam Kubiaczyk akubiaczyk w gmail.com
Wto, 19 Lut 2008, 00:53:12 CET

Mam problem.

Na koniec października byłem z grupą harcerzy w bazie Hufca X. Za pobyt
grupy ok.30 os przez dwie noce zapłaciłem Druhowi Y ok. 800 zł. Druh nie
mógł w tamtym momencie wystawić faktury, ale zapewnił, że zrobi to w
ciągu kilku dni i prześle pocztą.

Faktury nie dostałem do dziś, mimo wielu telefonów, rozmów i ponagleń,
zarówno przez Komendanta mojego hufca jak i Skarbnika. Za każdym razem
Druh tłumaczył się i zapewniał, że w najbliższym terminie to zrobi.

Do kogo się zwrócić o pomoc w "wyciągnięciu" tej faktury? Jak rozwiązać
tę sprawę.

Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam
Adam Kubiaczyk

PS. Na razie bez nazw i nazwisk napisałem.