[Czuwaj] Kto ma czynne prawo wyborcze na zjeździe hufca - prośba o wykładnię

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Śro, 20 Lut 2008, 08:48:53 CET

witam,

komendantka mojego hufca po raz kolejny uparcie umieściła w rozkazie
na liście osób z czynnym prawem wyborczym członków wszystkich zespołów
hufcowych, niezależnie od rodzaju zespołu i posiadania stopnia
instruktorskiego. Oczywiste, że czynne prawo mają wszyscy prowadzący
PJO, niezależnie od stopnia instruktorskiego.
Wiadomo też że mają je członkowie KH, KR i SH.

Myślę, że członkowie KSI i ZKK również powinni mieć czynne prawo - są
instruktorami.

Moje wątpliwości dotyczą czynnego prawa wyborczego CZŁONKÓW zespołów
NIE BĘDĄCYCH instruktorami. Chodzi o zespoły:
- promocji i informacji
- historyczny
- kwatermistrzowski

Zakładamy, że w tej sytuacji pojedyncze osoby należą tylko i wyłącznie
do jednego zespołu i nie pełnią innych funkcji w hufcu.

Prosiłbym najpierw o odpowiedź jak wygląda aktualny stan prawny i kto
i kiedy może dokonać wykładni (NSH?). Na dyskusję jak powinno być
znajdzie się czas, który w tej chwili nagli.

pozdrawiam,
hajder