RE: [Czuwaj] artykuł w Polityce

Seascout seascout w o2.pl
Śro, 20 Lut 2008, 20:19:09 CET

::> Przyłączam się do gratulacji. Widać, ze nowy rzecznik pracuje.
::
::
::Rafał, rozumiem, że to sarkazm a nie niewiedza? ;)

Za artykułem stoi oczywiście skromny jak zwykle Filip Springer, naczelny Na
Tropie, prywatnie fotoreporter.

Ups... Ale wtopa. Filip już do mnie napisał... Cos o nożu w plecy...

Ale taki tekst jest rzeczywiście - jak pisał Paweł - dobrym przykładem jak
powinno być promowane harcerstwo.

I może dobrym pretekstem do dyskusji o tym, dlaczego tak nie jest promowane?

Seascout

PS. Chyba się zapędziłem... A jest jakoś W OGÓLE promowane?