[Czuwaj] Protektorat w mediach...

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Czw, 21 Lut 2008, 14:46:16 CET

to ja jeszcze podam jak wygląda dzisiejsza depesza PAP

NOTA-PREZYDENT-ORGANIZACJE HARCERSKIE-PROTEKTORAT
Uwaga redakcje! (dot. honorowego protektoratu prezydenta nad
organizacjami harcerskimi)
W piątek, 22 lutego o godz. 14.00 w Pałacu Prezydenckim, w dniu
harcerskiego święta Myśli Braterskiej, prezydent Lech Kaczyński obejmie
honorowym protektoratem organizacje harcerskie: Związek Harcerstwa
Polskiego, Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej, Stowarzyszenie
Harcerstwa Katolickiego "Zawisza", Stowarzyszenie Harcerskiego oraz
Związek Harcerstwa Polskiego poza granicami Kraju.
W uroczystości weźmie udział między innymi Prezydent RP na Uchodźstwie
Ryszard Kaczorowski oraz przedstawiciele związków harcerskich z Ukrainy,
Białorusi i Litwy. Podczas uroczystości prezydent Lech Kaczyński nada
pośmiertnie ordery zasłużonym działaczom harcerskim.
Po uroczystości, ok. godz. 17.00, harcerze zrzeszeni w różnych
organizacjach zbiorą się na Placu Józefa Piłsudskiego, aby złożyć kwiaty
pod Grobem Nieznanego Żołnierza, zawiązać krąg i wspólnie odśpiewać
pieśń "Bratnie Słowo". W tym samym czasie harcerze w całej Polsce
spotkają się przy harcerskich kominkach.
Akredytacje dziennikarzy zainteresowanych obsługą uroczystości
przyjmowane są do piątku, 22 lutego do godziny 12.00 mailem:
biuroprasowe w prezydent.pl lub faksem: (+48 22) 695 10 74.
Wejście przez biuro przepustek Pałacu Prezydenckiego w godz. 13.30 -
13.45.