=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: Harcerska kariera (by=B3o: R e: [Czuwaj] artyku=B3 w Polityce)?=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Czw, 21 Lut 2008, 21:22:23 CET

>Marek to musza to być naprawdę małe miasteczka :) Bo z tych  zwykłych ludzie
>też do Irlandii wyjechali ;)
>Skońćzyły się już czasy szukania pracy po kilka lat, teraz to firmy szukają
>pracowników. A jak ktoś już bardzo nie może znaleźć pracy w małym miasteczku
>to zapraszam do Warszawy. Szukają pracowników dosłownie wszędzie! I na każde
>stanowisko. Headhunterzy szaleją, wszędzie wiszą ogłoszenia "zatrudnię".

>g00rek

chciałem zwrócić uwagę na olbrzymie rozwarstwienie możliwości

w The Wall Street Journal Polska przeczytałem jakiś czas temu bardzo ciekawe porównanie, mianowicie zestawiono ilość zarejestrowanych bezrobotnych na 1 ofertę pracy i okazało się, że najgorszej jest w województwie świętokrzyskim, w którym to na jedną ofertę pracy przypada aż 511 bezrobotnych, a najmniej w województwie śląskim, 15 czy 16 bezrobotnych na 1 ofertę pracy,

oznacza to ni mniej, ni więcej, że różnica jest 30krotna pomiędzy tymi województwami

nie potrafię odnaleźć tego artykułu, więc podsyłam tylko namiastkę
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,58480,4882489.html

od tej pory uważam co mówię na temat lenistwa ludzi ;)

tomek