[Czuwaj] harcerze za darmo

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 27 Lut 2008, 11:32:09 CET

Dnia 27-02-2008 o godz. 11:26 Dominik Jan Domin napisał(a):

> 1. Z jakich to okazji te daty?
>
> 2. Jaka jest szósta data?
>
> DJD

no wlasnie, szostej daty brakuje mi w artykule

3 maja, 15 sierpnia i 1 listopada, to kazdy wie, jakie to swieta
natomiast 13 grudnia to dzien Marszu Zywych Polskiego Sybiru, a 22
wrzesnia to rocznica przeniesienia relikwi sw. Męczennika Gabriela. Mam
nadzieje, ze nic nie pokrecilam - moze ktoś z Białegostoku, jest coś w
stanie wiecej napisac.

...mimo wszystko. Wywiadu rzeki księga druga....Osobiste refleksje
Profesora Bartoszewskiego o sprawach najważniejszych: przyjaźni,
uczciwości...i ludzkiej przyzwoitości... Czytaj więcej!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbartoszewski.html&sid=233