=?iso-8859-2?q?Grudzie=F1_1956, _by=B3o:Re:_[Czuwaj]_Re:_Gie_rki_kancelarii_Przezydenta_RP?=

Jędrzej (@JĘDRULA) jkuny w interia.pl
Pią, 29 Lut 2008, 13:38:20 CET

> To co piszę nie jest jakąś nowoscią.
> Już w 1985 roku ukazał sie artykuł:
> "Reaktywowanie ZHP w Krakowie w grudniu 1956"
> (Harcerz Rzeczypospolitej, 1985, nr 12)
>
> M.in. ten fakt spowodował że ZHP wygrał z ZHP-18
> proces o ciągłość prawną.
> ========================
>
> Tak? A ja słyszałem, że wygrał dlatego, ze był większy, a sędzia był
> komuch
> i stał po stronie ZHP.
>
> :)
>
> Seascout

Opini prawny jest zapewne wiele, a nasza widać dla sądu okazała się wiarygodna. Nie słychać nic o chęci jej zmiany, kasacji, czy innych prawem przykazanych możliwości.

Możemy uznać, że sąd nie był niezawisły, tylko kierowany (w domyśle przez nas komunistyczne ZHP). Jednak przeczy temu, niechęć wydania przez sąd uzasadnienia rejestracji ZHP-1918 władzom ZHP(sic!1956). a po roku jej zmiana.

Uznając, że jesteśmy organizacją działającą od 1956 oznacza, że ktoś, może rządać, choćby Skarb Państwa zwrotu majątku - Głodówki i Funki darownej ZHP przed wojną przez Państwo.

Jędrzej

--
Jędrula

Szybki przepis na smaczne danie? Sprawdz!
kliknij >> http://link.interia.pl/f1d23