Re: [Czuwaj] jak dyskutować o strategii ZHP?

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 29 Lut 2008, 23:49:26 CET

A cóż to było za spotkanie? Może zamiast dyskutować o analizie ZHP pod
kątem nowej strategii warto by chociaż spróbować zrealizować tę którą
aktualnie mamy. Bo na razie jest z tym bardziej niż cienko.

Kowlak