[Czuwaj] Kontrola fundacji jamborowej przez CKR

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Śro, 9 Sty 2008, 11:49:40 CET

Witam wszystkich,

wlasnie zauwazylem blyskawiczna odpowiedz
Kowlaka na mój post o konkursie na komendanta
InterCampu:

> Hosanna :) To kolejny dowód (po świadectwie Kasi Krawczyk), że Rafał
> żyje :) Jak kontrola CKR?? Wiedzą, że fundacja ma 300 000 do spłacenia
> i nie wiadomo skąd je wziąć?

a ja myslalem ze chcesz sie tak publicznie zglosic
do konkursu na komendanta Intercampu! I już się ucieszylem.
A Ty znowu o pozyczkach...:-(

Tak, kontrola CKR zaczela się w sobote, fundacja dobrowolnie
udopstepnila wszystkie zadane materialy CKR
mimo, ze nie miala takiego obowiazku nie bedac jednostka
ZHP.

KOntrolerzy CKR widzieli wszystkie dokumenty
finansowe jakich sobie zazyczyli, widzieli tez
slynne umowy pozyczek i jedyny komentarz jaki
zapamietalem to taki ze byli zadziwieni, ze nie ma
tam zadnego zabezpieczenia na rzecz nas dwoch
jako pozyczajacych pieniadze dla fundacji,
nie ma zadnych sankcji za ich niesplacanie
i ze sa na 20 lat.

Z tego co zrozumialem CKR będzie staral się
zakonczyc konktrole pod koniec stycznia, ale jak
będzie ja publikowal tego na razie nie wiadomo.

Mam nadzieje, ze zaspokoilem Twoja i innych ciekawosc
i teraz spokojnie już będziesz mogl się zglosic
do tego konkursu na Intercamp:-)

pozdrawiam
Rafal Bednarczyk