RE: [Czuwaj] służowe faktury, prywatna karta płatnicza

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 10 Sty 2008, 20:05:41 CET

Jak do tej pory bylo tak, ze placilem prywatna karta, a na odwrocie faktury
byl opis:
"Zaplacono prywatna karta kredytowa. Gotowkę odebralem z kasy hufca."

Zaplata prywatna karta jest rownoznaczna z zaplata prywatna gotowka.

I mam zamiar robic caly czas tak samo, az ktos mi nie pokaze przepisu, ktory
by mi tego zabranial.
Dopoki go nie zobacze bede uwazal, ze komus sie cos porabalo, albo chcial
sie gdzies wykazac i mu nie wyszlo.

Kiedys mowilo sie, ze nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu. Nie wiem, czy
dalej tak sie mowi, ale sformulowanie nadal jest prawdziwe.

Jakby co, to wzywam do obywatelskiego nieposluszenstwa i dokonywania zakupow
TYLKO W TEN SPOSOB.

Pozdrawiam
___________________
Tomasz Grodzki - togro w togro.pl
TOGRO - Komputery Sieci Internet
Józefów k.Otwocka 05-420, ul. 3 Maja 63 C
tel./faks: +48 22 789-63-54 (9:00 - 17:00)
tel. kom.: +48 602-262-488 (8:00 - 22:00)
GaduGadu: 1469337
Zapraszamy na TOGRO.com.pl
Sklep internetowy: TOGRO.pl

---REKLAMA---
Zewnętrzna obudowa USB 2.0 na dysk twardy - 85 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p104
Głośniki 5.1 do PC i kina domowego - 149 zł -
http://www.togro.pl/index.php?p1360
Nasze aukcje na Allegro: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=43222