Re: [Czuwaj] służowe faktury, prywatna karta płatnicza

M. Cyrulewski cyrek1 w tlen.pl
Pią, 11 Sty 2008, 22:16:15 CET

hm... nie wiem, może to nieharcerskie było, moze jakiś przepis złamałem, ale
jak byłem komendantem hufca, to mieliśmy słuzbową kartę bankomatową, za
pomoca której np. dokonywaliśmy darmowych wypłat z bankomatu, co było
korzystniejsze, ponieważ wypłata gotówki w banku była objeta prowizją. Nie
wspomnę o innych zaletach tego rozwiązania.
Pani w banku miała jakieś wątpliwości, ale wraz z moim skarbnikiem
przekonalismy ją, że karta w XXI wieku jest nieodzowna.
Po zmianie komendanta wraz ze mną zniknęła możliwość posiadania i
korzystania z karty. Przekazałem ja oczywiście nowej komendantce, niestety
była bezużyteczna bo widniał tam mój podpis.
Przed wyrobieniem nowej karty KCh wypowiedziała się negatywnie w tej sprawie
i karty nie ma.

Ja zupelnie tego stanu rzeczy nie rozumiem, teraz mam swoje stowarzyszenie,
które podlega takim samym przepisom księgowo-rozliczeniowym jak każde inne
stowarzyszenie w Polsce i mogę mieć kart bankomatowych i kredytowych ile
tylko zapragnę (i zapłacę naturalnie).

cyrulewski