[Czuwaj] służowe faktury, prywatna karta płatnicza

Anna Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Pi±, 11 Sty 2008, 23:01:01 CET

----- Original Message -----
From: "M. Cyrulewski" <cyrek1 w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, January 11, 2008 11:16 PM
Subject: Re: [Czuwaj] służowe faktury, prywatna karta płatnicza

> hm... nie wiem, może to nieharcerskie było, moze jakiś przepis złamałem,
> ale jak byłem komendantem hufca, to mieliśmy słuzbową kartę bankomatową,
> za pomocą której np. dokonywaliśmy darmowych wypłat z bankomatu
(...)
> cyrulewski

Hm.... w bratnim hufcu szczecińskim dostaliśmy kategoryczny zakaz używania
kart, szczególnie po wakacjach, kiedy z racji znacznego oddalenia od
macierzystych Kresów Zachodnich wybieraliśmy w Głuchołazach pieniądze z
bankomatu.

Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa; jeśli ktoś robi przelew  na poczcie
dokładając do interesu (prowizja)- jest oki; jeśli taką samą kwotę przelewa
internetowo przez własne konto - ale przecież kwota taka sama, tylko bez
prowizji i sztucznie podwyższanych kosztów - to bardzo źle.
A jeśli korzysta z oddziału jakiegoś banku, który nie jest czyimś prywatnym
bankiem, kontem itp. - może jak najbardziej być.
I tu i tu podkładką transakcji jest konkretna faktura. A więc koszty - ile i
na co poszło -jak najbardziej udowodnione.

W czym więc problem?
Jakoś to do mnie nie dociera, a moze późno jest i słabo myslę po
urozmaiconym dniu...

Anka Miszczak