[Czuwaj] służowe faktury, prywatna kartapłatnicza

Jarek Sroka jareksroka w tlen.pl
Sob, 12 Sty 2008, 18:16:34 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "M. Cyrulewski" <cyrek1 w tlen.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Re[3]: [Czuwaj] służowe faktury, prywatna kartapłatnicza
Data: 2008-01-12 18:04:38

M C> z tego wynka, że gotówką też nie, bo to też pożyczka wtedy jest :) jak nie
M C> mam zaliczki, no nie?
M C> cyrek

nie koniecznie, ponieważ musisz mieć pieniądze w kasie hufca i
oficjalnie to nią płacisz - wydajesz kase , która fizycznie istnieje
(a to czy bierzesz z prywatnego portfela i potem ci skarbnik oddaje
czy najpierw idziesz po kase to nikt tego nie sprawdzi, ale jak
płacisz kartą to już nie ma wątpliwości czyje to pieniadze, o ile nie
dostałeś wcześniej zaliczki). Więc wydajesz pieniądze swoje z rzecz
ZHP, co jest poprostu pożyczką (opodatkowana 2%)

M C> P.S. a która to księgowa wie, jak to wygląda prawnie? zdradzisz?

moja mama :) - osoba nie związana z finansami ZHP, prowadząca biuro
rachunkowe (od okolo 15 lat - więc chyba ma doświadczenie :) ), i
opiera się na przepisach państwowych, a nie "rozwiązaniach" harcerskich

M C> --
M C> Grupa dyskusyjna Czuwaj
M C> Czuwaj w listy.czuwaj.net
M C> http://listy.czuwaj.net/mailman/listinfo/czuwaj
M C> Aby zrezygnowac z subskrybcji wyslij list na adres Czuwaj-request w listy.czuwaj.net o temacie unsubscribe