Re: [Czuwaj] Słuzbowe faktury, prywatne kart płatnicze

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Sob, 12 Sty 2008, 22:46:17 CET

Problem z kartami prywatnymi wynika z ksiegowania na poszczególnych kontach.
W przypadku płacenia prywatna karta może wyniknąc problem z zaksięgowaniem
płatności gdy np na fakturze pojawi sie inny płatnik i inna forma zapłaty,
wtedy fakture nalezy zaksiegowac jako zobowiazanie. I tu pojawia sie
problem.
Firmy róznie uciekaja od tego problemu. Np w przypadku firm które
upowaznaiaja swoich pracowników co może miec miejsce w przypadku Ewy mozna
dokonywać płatnosci karta prywatna, która notabene traktowana jest w tym
przypadku jako karta słuzbowa i wtedy nie jest to już zobowązanie,  tworzy
się nowe konto gdzie dokonuje się oznaczenia takich operacji.
Pozdrawiam
Tomasz Łebek

----- Original Message -----
From: "Ewa Gąsiorowska" <ewa w grupa4.com.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, January 12, 2008 9:38 PM
Subject: [Czuwaj] zaliczki

Ciekawa ta cała dyskucja o płatnością kartą służbową.
Moja firma na przykład przelewa kwotę zaliczki na moje prywatne konto i
płacę kartą albo gotówką - wedle własnego widzimisię. Rozliczyć mam fakturę
- a kasę z gotówką zlikwidowano w firmie 2 lata temu, jako rozwiązanie
przestarzałe...
Pozdrawiam
Ewa