[Czuwaj] Bezalkoholowa gra...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 18 Sty 2008, 09:30:38 CET

Szkoda tylko że zdanie:
- To był super wieczór, a właściwie popołudnie. Potem zostałem jeszcze wystrzelony z katapulty w parku przy Górczeswkiej i poszliśmy do restauracji, gdzie rzecz jasna coś wypiliśmy.

Nigdy nie padło, i zostało włożone g00rkowi do ust przez panią redaktor :/.

Postaramy się o sprostowanie.

--
s00