Odp: [Czuwaj] Wiek

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 29 Sty 2008, 11:13:26 CET

to kryterium względnie a nie bezwzględne, wiec chyba nie podchodzi pod
dyskryminacje
mnie bardziej ciekawi, ze aby być dobrym informatykiem, człowiekiem
znającym się na nowych technologiach trzeba być bezwzględnie minimum phm.

Dnia 29-01-2008 o godz. 10:59 Michał Górecki napisał(a):
> http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=5728
>
> "- do 35 roku życia"
>
> przerabialiśmy to kiedyś przy 4Ż. Wtedy była mowa o płci. Czy można
> coś takiego zamieścić w takim ogłoszeniu?
>
> g00rek

Sprawdź najlepsze wakacyjne oferty Last Minute!
Wejdź na http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.tui.pl%2Flastminute&sid=196
i już teraz jedź na wakacje z TUI - Tunezja już od 999 zł!