[Czuwaj] Re: Kierownik WNT

Iza Staszczyszyn endrea w wp.pl
Śro, 30 Sty 2008, 09:29:01 CET

--
:)

Hmm ta opinia jest często formuowana. Chociaż jest nieprawdą. Świat
darmowych CMS-ów nie kończy sie na Joomli. Sa CMS-y 10 razy szybsze,
mniejsze i sprawniejsze a ponadto napisane bardzo prosto i czytelnie z
prosta dokumentacją.
Chociaz może nie powinienem sie na ten temat wypowiadać bo patrzą na
kryteria wyboru Kierownika WNT to mam mocno za niski stopień i jestem
duuużo za stary a więc z punktu widzenia ZHP NIEKOMPETENTNY.

sikor