[Czuwaj] przyjazne panstwo

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Czw, 31 Sty 2008, 10:48:40 CET

<cytat kto="seascout w o2.pl">

> Jestem przekonany, ze nasza GK, jak bardzo duzo organizacji pozarządowych
> Polsce, juz przygotowała lub nawet złozyła własne projekty
> legislacyjne
> (z tego co obserwuję, to w wielu NGO jest na to boom, więc pewnie w ZHP
> też), ale tu mozna wesprzeć takie działania GK, poprzez inicjatywe
> obywatelską.

Naprawde jestes przekonany, czy kpisz? ;)
Ale niezaleznie od poczynan GK, to zastanawialem sie nad tym i doszedlem
do wniosku, ze to nie jest latwe.
My na tej liscie, podobnie jak w calym ZHP roznimy sie co do tego jak te
przepisy powinny wygladac. Dyskutowalismy o tym niejednokrotnie.
Przykladowo: uwazam, ze nie powinno byc obligatoryjnych przewodnikow
(gorskich, zreszta z tymi miejskimi tez jest jakies nieporozumienie),
niepotrzebne sa restrykcje sanepidu, niepotrzebni obligatoryjni ratownicy
WOPR etc. To rodzic i system certyfikatow niepanstwowych powienien wg.
mnie decydowac o standardach bezpieczenstwa. Ale niestety tu sie nie
zgadzamy z wieloma osobami. Czy zatem oddac sprawe poslom? jeszcze tak
namieszaja, ze niekomu nie bedzie  w smak...;-/

Zreszta nawet jesli nie jest cos wymagane przez panstwo, to nasze wladze
wprowadzaja...

Masz jakis konkretny pomysl przepisu, o ktorym sadzisz, ze panuje
powszechna zgoda co najmniej w ZHP, ze nalzy go utracic?

> ?option=com_facileforms&Itemid=38
BTW: Joomla ?

Pozdr.
Admiral