[Czuwaj] przyjazne panstwo

Bogdan Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Czw, 31 Sty 2008, 13:14:29 CET

Już można znaleźć ciekawe dla nas propozycje

"Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach, art. 30. 1. W lasach zabrania
się: pkt. 10) biwakowania poza miejscami wyznaczonymi przez właściciela lasu
lub nadleśniczego. Jestem zapalonym turystą i często zmuszony jestem do
biwakowania w lasach. Z mojego punktu widzenia absurdalny jest przepis o
zakazie biwakowania w lesie. Jest to skrajne utrudnienie dla turystyki
pieszej i bardzo często zmusza do łamania tego przepisu. Przykładem
przyjaznych przepisów jest Szwecja, w której namiot można rozbić w dowolnym
miejscu, oczywiście przy zachowaniu elementarnych zasad dobrego zachowania i
dbania o bezpieczeństwo przeciwpożarowe."

HO Bogdan Ciechomski
Hufiec Warszawa - Praga Południe