[Czuwaj] zhp.net.pl

Szumyk szumyk w gmail.com
Wto, 1 Lip 2008, 14:16:50 CEST

Jakub Sieczko pisze:
> No przecież wiadomo, że jeśli coś ma cokolwiek wspólnego z ZHR i druga
> podobna rzecz ma coś wspólnego z ZHP to zawsze to ZHR-owskie jest
> lepsze, czystsze, doskonalsze, bardziej harcerskie, małkowskie,
> baden-powellowskie, (tu chciałem napisać skautowe, ale się
> zawahałem)... I domen to się tyczyć musi!
>
> No i ta wyższość liniowych, prawdziwych, bardziej harcerskich,
> lepszych, czystszych, bardziej małkowskich instruktorów "liniowych"
> nad aparatczykami z Głównej Kwatery, którzy jak powszechnie wiadomo
> siedzą tylko w tych swoich pokojach na Konopnickiej i piją szampan
> [...]

A mi chodziło tylko o zwrócenie uwagi, że pomysł jest nienowy i że ZHR
go stosuje od dawna i dlatego nie rozumiałem tych peanów  z powodu
dobrego aczkolwiek nieco już mało "nowatorskiego" pomysłu.

Ale widzę, że to czy to napisał wędrownik (z ZHx) na swoim blogu czy też
napisałby to wędrownik (z ZHy) w piśmie internetowym www.na.trop.ek to
już tylko dla mnie nie ma znaczenia ....

Smutne... taka zapalczywa nienawiść...

Ehhhh...

Żenada. EOT.

Szumyk