[Czuwaj] zhp.net.pl

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Wto, 1 Lip 2008, 14:35:03 CEST

W dniu 1 lipca 2008 14:16 użytkownik Szumyk <szumyk w gmail.com> napisał:
> A mi chodziło tylko o zwrócenie uwagi, że pomysł jest nienowy i że ZHR go
> stosuje od dawna i dlatego nie rozumiałem tych peanów  z powodu dobrego
> aczkolwiek nieco już mało "nowatorskiego" pomysłu.

Nie, nie jest to nic nowego (dla ogółu) tak jak dla "ogółu" nie jest
niczym nowym korzystanie z kalendarzy czy dokumentów internetowych.
Ale w skali całego ZHP jest to jak najbardziej moim zdaniem "nowość".
Mając na uwadze, że uruchomienie aplikacji, to tylko początek projektu
zhp.net.pl. Dlaczego ? ponieważ posiadamy jeszcze możliwość integracji
kont @zhp.net.pl z innymi usługami nad czym pracujemy :)

> Ale widzę, że to czy to napisał wędrownik (z ZHx) na swoim blogu czy też
> napisałby to wędrownik (z ZHy) w piśmie internetowym www.na.trop.ek to już
> tylko dla mnie nie ma znaczenia ....

Mnie to ryba czy X czy Y, ale posta i tak nie bardzo rozumiem o czym
on ma mówić, tylko o tym, że ktoś był pierwszy ? czy o rynkowej
wartości jednego adresu internetowego od drugiego ?

ps. jestem pełen uznania dla osób, które już w 2006 roku, wprowadzili
u siebie takie rozwiązania :) dla niektórych jest to jednak ciągle
nowość :)

--
Robert Majer