[Czuwaj] zhp.net.pl

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 1 Lip 2008, 17:16:27 CEST

Dnia 01-07-2008 o 17:05:05 Łukasz Pierzchalski <admin w torun.zhp.pl>
napisał(a):

> ----- Original Message ----- From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>

> Lepiej żeby co oficjalne zostało tak jak jest. Płacisz - wymagasz. Nikt
> nie wie czy kiedyś Google nie odwidzi się ;-)

> zhp.pl jest znacznie przyjemniejszym adresem niż zhp.org.pl
> zhp.net.pl będzie osobną częścią dla społeczności harcerskiej.

Taka odpowiedź już mnie zadowala. Przynajmniej widzę, jaki cel
(społecznościowy) ma mieć ta domena zhp.net.pl
Ciekawe, co teraz będzie mi potrzebne do zrozumienia wizji wydziału nowych
technologii.
A może WNT napisze w kilku punktach, co zamierza teraz zmieniać?

--
Pozdrawiam!
Marek Jedynak