[Czuwaj] zhp.net.pl

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Śro, 2 Lip 2008, 09:43:12 CEST

<cytat kto="Łukasz Pierzchalski">

To w takim razie mam pytanie, ze skoro to ma byc takie "spolecznosciowe" i
"niesluzbowe", to czemu rejestrowac sie trzbea przez "zbiorcze zgloszenie
komendanta hufca". Myslalem, ze takie systemy juz same potafia sobie
poradzic z rejestracja i obsluga loginow, hasel etc...

Bobik napisal:
"Przy czym konto (opcja B)
imie.nazwisko w zhp.net.pl jest kontem osobistym instruktora, i nie ma
związku z pełnioną funkcją w GK , RN, itd itp."

Jak osobiste, to nic nie szkodzi, jak ktos nie z organizacji sie zaloguje,
moze w ten sposob dowie sie o nas wiecej. A wandalizm i tak jest
zabroniony. Znow prewencja zamiast reagowania na zlo. Zatem, czy nie za
duzo niepotrzebnej roboty dla administratorow, komendantow hufcow z
zarzadzaniem tymi kontami ?

admiral

PS: Ale generalnie mi sie podoba :).