Re: [Czuwaj] wolontariat a służba

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 2 Lip 2008, 15:24:09 CEST

W dniu 2 lipca 2008 15:25 użytkownik czesiek.harcerstwo <
czesiek w harcerstwo.net> napisał:

> Jakie jest wasze zdanie ?

Według mnie jak najbardziej jest. Przynależność zwiększa chęć działania- i
dobrze.
Niestety z tego co wiem istnieje projekt ustawy który ma określić, że
członkowie stowarzyszenia nie są wolontariuszami. Masakra. Gdyż boję się, że
powoli, w szale zarabiania pieniędzy (jak najwięcej, jak najwcześniej) idea
wolontariatu upadnie.

Mój mózg jakoś nie pojmuje jak można już na studiach koniecznie spędzać
każdy wolny dzień na praktykach i zarobkowaniu :) Ale ja zepsuty, ze stolycy
jestem.