[Czuwaj] Rada Naczelna

Pią, 4 Lip 2008, 12:25:21 CEST

Dnia 04-07-2008 o 11:58:05 <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):
.

> Może członkowie RN obecni na liście napiszą, za co  druh Wożniak został
> pozytywnie oceniony?
>
> --
> s00

Jakbym tak bardzo wiedział, jak nie wiem, to pewnie napisałbym o tym
wielotomową publikację. Pozwoliłem sobie nawet zadać pytanie (zresztą to
było jedno z dwóch pytań chyba w dyskusji absolutoryjnej) czym konkretnie
zAjmował się druh Woźniak. Otóż zajmował się Opolem i kontaktami z
chorągwiami (odpowiedź była właśnie na tym poziomie szczegółowości). Czyli
moim zdaniem osiągnął dwie porażki, a i tak jak na członka GKi to wiele
się nie napracował.

Powiem jeszcze jako anegdotę, ze analizując sprawozdanie merytoryczne GK
(okres rządów Druhny Sinicy) zauważam, że opis działania Druha Woźniaka
zajmuje 149 słów, co stanowi 1,9 % całego sprawozdania, jego nazwisko pada
tam 3 razy (w tym jeden raz w wykazie osób wybranych do władzy), podczas
gdy nazwisko na ten przykład Druha Pełnomocnika Rafała Bednarczyka - 12
razy, a pozostałych członków GKi od 12-15.

I choć głosowałem przeciw absolutorium Doroty, to też uważam, że jej wotum
nieufności przy pozytywnej ocenie pracy Druha Woźniaka, to chichot
historii 9 września 2007 roku.

Ryszard Rutkowski