Re: [Czuwaj] Rada Naczelna

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pią, 4 Lip 2008, 13:46:04 CEST

podejmuje uchwały w sprawie absolutorium dla poszczególnych
członków
Głównej Kwatery ZHP za okres pomiędzy zjazdami zwykłymi ZHP.." (§ 64)
"...zwykłymi..."

Ale dzisiaj, ani Teresa Hernik, ani Czarek Huć czy Bożena Kamińska nie są członkami GK. RN podejmuje uchwały w sprawie absolutorium dla poszczególnych CZŁONKÓW GK, a nie byłych członków....

Seascout