[Czuwaj] Kowlak - Mister Universum moze po Silesii?

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 7 Lip 2008, 13:59:19 CEST

W dniu 7 lipca 2008 13:33 użytkownik Rafal Bednarczyk
<rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał:

> Witajcie,
>
> ponieważ zainteresowanie konkursem
> Mister Universum wywołało odpowiedz
> Kowlaka bardzo proszę o rozpoczęcie przygotowan
> do tego konkursu PO Silesii, a poki co
> zalegly kontakt z Wydzialem Zagranicznym GK ZHP
> w sprawie przygotowan do Silesii bo inaczej nie obiecujemy
> rekomendacji do tego konkursu piękności.
>
> pozdrawiam serdecznie wszystkich fanow Kowlaka
> do których z dania na dzien coraz bardziej
> się zaliczam bo to chyba oznacza brak
> możliwości kontaktu z KOwlakiem:-(((

JA znam odpowiedź. Może Kowlak po prostu ustępuje mi miejsca, bo tak bez
kolejki? Ja czekam na spotkanie z Główną Kwaterą w sprawie mundurów jakoś od
marca, może też się doczekam :))))