[Czuwaj] Fundusz Inicjatyw Obywatelskich - wyniki konkursu

kowlak kowlak w gmail.com
Czw, 10 Lip 2008, 21:59:38 CEST

seascout w o2.pl pisze:

> Muszą mieć jakiegoś niezłego speca od pozyskiwania środków...
>
> Seascout

Ja akurat pisałem wniosek jako Zarząd Główny PZG - dostaliśmy prawie 100
  tys. na szkolenie kadry z zarządzania, pisania projektów, prowadzenia
kampanii 1% itp. Ale masz rację moja koleżanka, która napisała wniosek
Oddziału Łódzkiego PZG jest naprawdę niezła ;)

Kowlak

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl