[Czuwaj] Fundusz Inicjatyw Obywatelskich - wyniki konkursu

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pią, 11 Lip 2008, 14:26:01 CEST

Nie do końca mamy współpracowników. Mamy ludzi, którzy zajmują się tym,
często zawodowo (sam piszę przeciętnie 3-4 projekty miesięcznie, a nie jest
to moje jedyne zajęcie) i jednocześnie mają w swoim życiorysie działanie w
ZHP. Osobiście nie wyobrażam sobie za bardzo realizacji projektu z PO KL w
ramach ZHP, skoro już przy najprostszych wymianach młodzieży tworzą się
tutaj problemy.
W kwestii płac - w 100% się zgadzam. Powinniśmy płacić uczciwie za uczciwą
pracę...

Pozdrawiam
Marcin Skocz