Re: [Czuwaj] pozytywny wizerunek harcerstwa

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Wto, 29 Lip 2008, 11:34:13 CEST

Dnia Tue, 29 Jul 2008 11:25:33 +0200 napisales[as]:

> dobrym pomyslem na wypromowanie harcerstwa.
>
> =========
>
> A mógłbys rozwinąć, jak za pomocą
> ładownic, wywijek i nozy bojowych wzór 55 promowac harcerstwo?
>
> Z ciekawości pytam.
>
> Seascout

Rafale. Wydaje mi sie, ze niedokladnie przeczytales mojego emaila. Napisalem, ze mi _osobiscie_ nie przeszkadza noszenie ladownic, wywijek, czy noza (np. harcerskiej finki) do munduru. Kazdy dobiera sobie pewne elementy do munduru w zaleznosci od potrzeb i sytuacji. Ladownice i noz (finka, scyzoryk, itp.), czy wywijki bardzo dobrze sprawdzaja sie w terenie. Podkreslam w terenie.
Natomiast pojawienie sie w mundurze, samym mundurze, np. na posiedzeniu Rady Miasta moze dzialac promujaco. Nie mniej jednak posiedzenie Rady Miasta to nie las i przynoszenie noza, czy ladownic jest nie na miejscu. Chociazby z tego powodu, ze coraz mniej jest osob z doswiadczeniem "harcerskim".
Mam nadzieje, ze moja odpowiedz rozwiala Twoje watpliwosci?

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin