Re: [Czuwaj] pozytywny wizerunek harcerstwa

hm. Rafał Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 29 Lip 2008, 12:06:30 CEST

Dnia Tue, 29 Jul 2008 12:01:00 +0200 napisales[as]:

> Coś w tym jest. U mnie w
> druzynie było takie powiedzenie: "Nie nos coltów do miasta synu. Zostawiaj je zawsze w
> domu."
>
> Seascout

Ciesze sie, ze zgadzamy sie w tej kwestii :)

Niestety wiekszosc ludzi nie rozumie roznic pomiedzy organizacjami. Dla nich to po prostu harcerstwo. Za 2 miesiace nikt nie bedzie pamietal z jakiej organizacji ktos byl. Bedzie po prostu harcerz. Stad moj email, aby unikac na przyszlosc takich sytuacji i zwracac baczniejsza uwage na pewne rzeczy, bo nieswiadomie mozna zaszkodzic nie tylko sobie i swojej organizacji, ale przy okazji calemu harcerstwu.

Pozdrawiam serdecznie :)
Viking-Szczecin