[Czuwaj] pozytywny wizerunek harcerstwa

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Czw, 31 Lip 2008, 08:44:55 CEST

Dnia 30-07-2008 o godz. 23:17 Marcin Królikowski napisał(a):
> [...]
****
Spojrzałem na zdjęcie umieszczone z tekstem i zaciekawiły mnie dwie
sprawy - ilośc plakietek jakaą można zmieścicć na jednym ramieniu oraz
interesujące nakrycie głowy, chyba wojskowe sądząc po orzełku?:)
--
hm. Robert Borzecki
62. Szczep Harcerski "Polanie"

Dwa tysiące lat temu Chiński Cesarz Smok podbił połowę świata.
Teraz Wraca by dokończyć dzieło... Film pełen EFEKTÓW SPECJALNYCH.
MUMIA: GROBOWIEC CESARZA SMOKA - w kinach.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2FMumiaGrobowiec.html&sid=436