[Czuwaj] RE: Czat z hm. Krzysztofem Budzińskim z-ca Naczelnika ZHP

Witold Wegorkiewicz janyww w hotmail.com
Czw, 5 Cze 2008, 12:20:09 CEST

> Subject: Re: [Czuwaj] Czat z hm. Krzysztofem Budzińskim z-ca Naczelnika ZHP> From: seascout w o2.pl> To: czuwaj w listy.czuwaj.net> Date: Mon, 26 May 2008 22:51:47 +0200> > Co do odpowiadania zastępcy naczelnika ZHP na nieoficjalnej liście> dyskusyjnej myślę, że nie ma takiej potrzeby, a już na pewno nie ma na> to czasu. Sądzę, że to jest raczej oczywiste to tak jak byś od Druhny> Naczelnik oczekiwał, że będzie odpowiadać na Wasze pytania w tym> miejscu. Wręcz bym się zdziwił jakby tak było.
Drodzy Wszyscy,

Pełen nostalgii zalogowałem się ostatnio na listę Czuwaj i tak sobie czytam o czym tutaj się pisze. Cóż, widzę, że niewiele się zmieniło - władza w ZHP nadal się szanuje :-)

Muszę się przyznać, że patrząc z kilkuletniego już dystansu zaczynam mieć wrażenie - choć może to zbyt perwersyjna parabola - że ZHP zaczyna przypominać piłkę nożną. Odległość od harcerza do naczelnika jest jak od chłopaka kopiącego piłkę do Pana Prezesa Listkiewicza.

Pozdrawiam,

Witek
Explore the seven wonders of the world