RE: [Czuwaj] krzyż harcerski ze srebra

Witold Wegorkiewicz janyww w hotmail.com
Czw, 5 Cze 2008, 12:29:32 CEST

> Zapomnialem dodac, ze chodzilo mi o ten krzyz harcerski:> http://krzyzharcerski.republika.pl/kolekcja/krzyz%20214%20a.jpg> http://krzyzharcerski.republika.pl/kolekcja/krzyz%20214%20r.jpg
Jaki ten świat mały! Ten krzyż został wykonany przez rzemieślnika z Rzeszowa - Druh Kilarski, chyba ZHR jeśli się nie mylę. Spotkałem go onegdaj w Wąchocku jak był na rajdzie ze swoją drużyną.

Wydaje mi się, że taki krzyż byłby do kupienia po prostu - trzebaby onego Druha znaleźć w tym Rzeszowie.

O proszę - jest w Panoramie Firm:

Kilarski Maciej Pracownia Metaloplastyczno-Złotnicza
Kontakt

Rzeszów, ul. Długosza 23, tel. 017 8523861

Buźka,

W.