[Czuwaj] Komendant kontyngentu na Silesie wanted dead or alive!!!

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Czw, 5 Cze 2008, 16:33:41 CEST

Witajcie,

poniewaz udalo mi sie zarejestrowac obecnosc
Piotra Kowalskiego:

a ja nie moge sie nijak skontaktowac z nim mailem ani telefonem
może ta droga uda mi się jakos do Ciebie dotrzec:
bardzo Cie proszę o kontakt lub jakas odpowiedz na maile
lub telefony

pozdrawiam z nadzieja
R. Bednarczyk
hm. Rafal Bednarczyk
pelnomocnik Naczelnika ZHP
ds. wspolpracy miedzynarodowej
i organizacji harcerskich, komisarz zagraniczny
Glowna Kwatera ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
tel. +48-601-317036 fax +48-22-3390606
www.zhp.pl