[Czuwaj] minima i apatia

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Sob, 7 Cze 2008, 02:15:18 CEST

Jakaś apatia wszystkich ogarnęła, cisza i spokój, lista dyskusyjna powoli tylko z nazwy jest taką. Bardziej określiłbym ją Hyde Parkiem, ktoś coś powie, co ma akurat na języku, często nie spodziewając się nawet reakcji.

Starzejemy się? Ganiamy za chlebem? ZHP odchodzi na dalszy tor naszego życia? A może wręcz przeciwnie, jesteśmy zabiegani za dopinaniem ostatnich rzeczy związanych z obozem - szczególnie spraw sanitarnych, aby były zgodne z Instrukcją ;)

Wcześniej aż się dziwiłem, że ludzie dorośli - a bombardują listę dyskusyjną przez cały dzień, czy oni nigdzie nie pracowali - podobno pracowali i świetnie łączyli to z dyskusją na liście. A teraz apatię mamy...

To ja w ramach Hyde Parku mam 2 pytania, być może komuś uda się mi pomóc i nie potraktuje ich jako retorycznych:
- w Minimach stron WWW w ZHP wyczytałem, że 'Zasady publikacji treści o charakterze reklamowym określa regulamin publikacji treści reklamowych w ZHP'. Mnie nie udało się ich znaleźć, czy ktoś może kojarzy, czy były one w Komunikatach ZHP, a jeżeli tak, to kiedy? Lub gdzie mogę szukać tego regulaminu?
- z czystej ciekawości pytam, czy ktoś może wie, czy Chorągiew Wielkopolska i Kujawsko-Pomorska zastanawiają się nad zmianą domeny swoich stron na zhp.pl, czy te których obecnie używają są również własnością zhp?

pozdrawiam

tomek