[Czuwaj] Mówienie Prawdy - było: skarbnik a dyrektor finansowy

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Nie, 8 Cze 2008, 18:45:14 CEST

A tak przy okazji, mówienia prawdy...

Czy ktoś z instruktorów Chorągwi Mazowieckiej, uczestniczył 1 marca w zbiórce na której nasza chorągiew poparła propozycję podzielenia sie prawem własności do KH z innymi organizacjami?

Widziałem pismo, z którego wynika, że była jakaś zbiórka chorągwi mazowieckiej, a nikt z moich znajomych (kilku komendantów hufców, członek rady chorągwi, członek KR chorągwi, członkowie RN z chorągwi mazowieckiej) nie wiedzieli o tym, że takie spotkanie miało miejsce... Nie byli zaproszeni ani poinformowani o nim.

Ale może ja mam pecha, trafić na niepoinformowanych, a przecież spotkanie musiało sie odbyć, skoro jest dokument, że się odbyło i coś ustaliło...

Jest ktoś na tej liście kto był na tym spotkaniu, albo chociaż zna kogoś kto był, albo słyszał coś o nim?

O kontakt proszę na priv.

Seascout