Re: [Czuwaj] GK społeczna wybierana przez RN

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 10 Cze 2008, 11:55:57 CEST

> Moim zdaniem od=becne komendy wcale nie sa ciałami kolegialnymi tylko
> wodzowskimi. Zaczęto ten model stosować w latach 70 żeby jedynie
słuszna
> władza miała wpływ na organizację. I ZHP nie uwolniło sie od modelu
> wodzowskiego choć w jego tradycji nigdy takie nie było.

O właśnie. O tym pisałem.

"El comendante" a nie zespół. Komendancie wooodzu naaaasz. My to
uwielbiamy.

W radzie WOSM delegaci wybierają RADĘ. A ona spośród siebie wybiera
przewodniczącego (chairman). On nie jest żadnym komendantem. Po prostu
przewodzi radzie.

Do tego musimy dorosnąć.

++++++++

Górek, własnie nie wiem czy dorosnąć wrócić do źródeł?

P.S. Chociaż nie wiem. Co z piosenkami???? :)
+++++++++

Komendancie wodzu nasz pierwotnie było o naczelniku... Piłsudskim.