Re: [Czuwaj] GK społeczna wybierana przez RN

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 10 Cze 2008, 13:48:29 CEST

W dniu 1 maja 2008 12:59 użytkownik Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net>
napisał:

> Ty kpisz z tego, a największy patos w tej dziedzinie to widziałem w Twoim
> hufcu jak żeście żegnali Grzegorza Chwiłoca-Fiłoca. Podczas gawędy jak
> słyszałem niejedną łzę uroniono.

Kolego mój z drugiej strony Wisły,

ja nie pamiętam patosu, tylko gawędę (owszem) - Greg często opowiadał różne
przypowiastki / bajki z morałem, z różnych stron świata - i ta była z lekką
autoironią, bo zawsze z s00hym troszkę się do tych gawęd uśmiechaliśmy ;)

Oprócz tego był filmik ze zdjęciami i muzyką, z dwóch kadencji - fajny jak
myślę prezent przygotowany przez Soo.

Co jak co, ale kultu wodza to u nas nie było, choć Greg rządził dość twardą
ręką, prawda.