[Czuwaj] ASG w harcerstwie

Witold Wegorkiewicz janyww w hotmail.com
Śro, 11 Cze 2008, 15:40:19 CEST

Drodzy Wszyscy,

Wypatrzyłem w archiwum listy kawałek dyskusji o ASG w harcerstwie. Abstrahując od samej dyskusji i jej wniosków, chciałbym zamieścić niniejszym krótkie ogłoszenie.

Jako, że aktywnie uprawiam ten sport, deklaruję chęć z przeprowadzenia ciekawych zajęć dla wędrowników dotyczących ASG właśnie. Mam trochę doświadczenia i kilka replik do dyspozycji - jeśli ktoś byłby zainteresowany, to ja chętnie.

Czas i forma zbiórki jest do przedyskutowania z zainteresowanymi środowiskami.

Dla niewtajemniczonych - ASG czyli inaczej Airsoft - jest to sport zespołowy podobny nieco do Paintballu, ale IMO tańszy w eksploatacji i mniej brudzący.

Chciałbym uprzedzić również ewentualną dyskusję - raczej nie zamierzam brać w niej udziału.

Chętnych zapraszam na priv (imię, następnie kropka, potem nazwisko, małpa i gmail.com).

Witold Węgorkiewicz
Explore the seven wonders of the world