[Czuwaj] rozkaz l5

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Śro, 11 Cze 2008, 22:09:23 CEST

 > Chciałem niniejszym serdecznie podziękować wszystkim, którzy przyczynili
 > się do tego, że rozkaz Naczelnika ZHP z 20 maja 2008 roku jest już
 > dostępny na w serwisie dokumenty.zhp.pl. Doceniam włożony trud i
 > zaangażowanie w popularyzację wiedzy o najważniejszych decyzjach w ZHP.
 > --
 > Pozdrawiam
 > Ryszard Rutkowski

długo zastanawiałem się, jak odpisać aby nie było dwuznacznie
nie lubię oceniać ludzi, w tym momencie Druhny Izy, po tym jak prowadzi serwis dokumenty.zhp.pl
a że ona to robi, to wiem z czatu z Druhem Krzysztofem

gwoli ścisłości napiszę tylko, iż ten rozkaz ukazał się tam gdzie jest - 05. czerwca 2008r.,
a dziś mamy 11.-ty, czyli parę dni już jest dostępny, no tydzień

jeżeli Druhna Iza czyta przez przypadek listę Czuwaja, to mam prośbę i proszę nie traktować tego
jak złośliwości z mojej strony, bo nie krytykuję wszystkiego i wszystkich

proszę jedynie, bo pewnie gdzieś to umknęło uwadze, aby zawiesić uchwałę GK nr 128 z 12 maja
w przeciwnym razie nie pozostaje mi nic innego jak wierzyć Bobikowi, że ten nowy regulamin forum ZHP
to on sam sobie nie zatwierdził ;)

tomek