[Czuwaj] szpila, było GK społeczna...

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 12 Cze 2008, 00:17:40 CEST

Tomasz Kazubski napisał komentując wypowiedź Admirała:

> jeżeli jesteś takim idealistą, to proponuję rzeczy bardzo trudne
> rozpocząć od własnego
> podwórka, a nie proponować ich (narzucać poprzez propozycję) innym
> wywodzącym się z o wiele słabszych środowisk niż Twoje
>
> na początek proponuję dojść do konsensusu z hufcem Żoliborz odnośnie
> wystawienia dobrych delegatów na Zjazd, akurat zbiórki wyborcze będą
> pewnie na wiosnę ;)

Jako instruktor Żoliborza nie najlepiej czuję się z tym, że w ten sposób
wbijasz szpilę właśnie Admirałowi. Pomijając to, że sytuacja sprzed trzech
lat nie była miła, oraz to, że dołożymy wszelkich starań, by nie miała
szans zaistnieć ponownie (poprzez własny okręg wyborczy), to akurat sposób
postępowania opisany przez Admirała jest mi bardzo bliski. Zawsze lepiej
jest znaleźć wspólne rozwiązanie, niż przegłosować adwersarza. Choć zgodzę
się z tym, że to idealizm i nie jest łatwo ani szybko. Ale efekty mogą być
lepsze.

z pozdrowieniami

Darek