Re: [Czuwaj] jaki sznur i jakie barwy dla drużynowego drużyny próbnej?

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 24 Cze 2008, 15:37:45 CEST

Drużynowego mianuje się w momencie otwarcia okresu próbnego. Sznur
oznacza pełnioną funkcję. Nad czym tu się zastanawiać?

A barwy - 4ż mają bardzo fają chustę narodową, której oficjalnie nosić
nie wolno (chyba, że o czymś nie wiem) ale jest to rozwiązanie fajne i
dość popularne (w sensie - jak nie masz co założyć to nosisz taką).

pozdrawiam,
hajder