Re: [Czuwaj] jaki sznur i jakie barwy dla drużynowego drużyny próbnej?

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 24 Cze 2008, 17:29:29 CEST

2008/6/24 Piotr Kowalski <kowlak w gmail.com>:

> To chyba zaszłość z poprzedniego jednak regulaminu mundurowego. Tam był taki
> zapis, że się nosi chustę w barwach narodowych ale poza granicami kraju.
>
> --
> Kowlak

Dokładnie tak jak pisze Kowlak. Nowego regulaminu nie czytałem w
całości, bo nie było potrzeby. A w poprzednim wspomniany zapis
funkcjonował, co uważałem zresztą za totalną pomyłkę :)

pozdrawiam,
hajder